نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نهار و شامی که ویتسل در تورین خورد ...

نهار و شامی که ویتسل در تورین خورد ...

بر اساس گفته ی آریستی (خبرنگار تلویزیون رسمی یووه) و دیگر منابع رسمی، ویتسل پیشنهاد تیم های چلسی، اورتون، ناپولی و میلان و... را برای پیوستن به یوونتوس رد کرده است.

 

گاتزتا امروز پروند ی مفصلی داشت در مورد جریان آمدن این بازیکن به تورین و به هم خوردن قضیه که در ادامه بررسی می کنیم:

 

ویتسل 30 آگوست وارد تورین شد برای انجام تست پزشکی و آن شب با ماروتا پیتزا خورد. همچنین بصورت پنهانی در رستورانی خارج از مقر یووه ناهار را صرف کرد.

 

در ادامه:

 

شب 30 آگوست در هتلی در تورین اقامت پیدا کرد و صبح اول طلوع روز بعد بیدار و برای تست های پزشکی راهی JMedical شد. آن شب و قبل از به پایان رسیدن مرکاتو، همه چیز با زنیت توافق شده بود ولی آنها به یک باره موضع خود را تغییر دادند. در 31 آگوست زنیت مردد شد و لوچسکو انتقالش را تا قبل از پیدا کردن جایگزین برای او، متوقف کرد. در نتیجه نتوانست به یووه اضافه شود. ماروتا و ویتسل آن روز در مقر یووه در گلیلئو فراریس بودند و حُسن تفاهم محکی برقرار شد.

 

بعد از آن:

 

موضوعی که برای یووه مهم بود، همین حسُن تفاهم نزدیکی است که بین ماروتا و ویتسل برقرار شد. اکسل این را در توییت شخصی هم برجسته کرد. منظور واقعی ویتسل از آن توییت این بود: تمام اتفاقاتی که افتاد هم من را از بیانکونری شدن باز نخواهد داشت.

 

در ادامه:

 

ویتسل 12 ساعت در مقر یووه (گلیلئو فراریس) منتظر ماند و با لباس یووه عکس انداخت و قبل از ترک مقر یووه، صادقانه و شدیداً از یووه به خاطر تلاش برای خریدنش تشکر کرد. مدیر زنیت به بعضی منابع روسی گفت که به خاطر مردد شدن های ویتسل، وقت کافی برای پیدا کردن جایگزین پیدا نکرده اند.

 

اسکای نیز در این باره گفت:

 

یوونتوس 20 میلیون + 5 میلیون بونوس پیشنهاد کرد و ویتسل همچنین از درصدی که از فروش به او می رسید گذشت تا زود تر به یووه اضافه شود. ویتسل به شدت از دست مدیران زنیت عصبانی است و ممکن است یووه برای خرید او در ژانویه با مبلغی اندک تلاش کند، زیرا در آن موقع تنها 6 ماه به پایان قراردادش باقی مانده است و...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: